fredag 8 januari 2010

Vin och godis!

Upp på vågen i morse, 6hg. lättare än i måndags. Fantastiskt, det måste firas!
På fredagar får jag lov att synda, och vin och godis är det jag längtar mest efter i veckan.
OCH TÄNK, I DAG ÄR DET FREDAG!
Jag har redan tagit några "sippar" av vinet och det var hur gott som helst. Godiset ligger till sig till efter tacopajen som är i ugnen.

Vi var på bio igår Gustav och jag. AVATAR, och jag kan säga att den var l-å-n-g! Visst var den bra, väldigt välgjord och rätt kuslig ibland. Tur att jag hade en tolvåring med mig för det jag inte förstod hade Gustav klockren koll på så det var bara att fråga. Sen gjorde vi en miss för i Lund visas den inte i 3D. Det var lite synd. Är Oscar sugen att se den åker vi in till Malmö istället för att få den extra upplevelsen.

Nu är snart vår paj färdig, alla är hemma än så länge efter maten åker Oscar in till Lund. Då blir det "på spåret" eller "lets dance" vi får väl se, eller så blir det "hopp i spat" för det var länge sen!
Njut vänner det är fredag!

4 kommentarer:

  1. Aj,aj.aj vad det såg gott ut. Godis på lördagar blir det här. Grattis till minuset på vågen. Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan... Hoppas att din fredag blev lika mysig och god som det låter:) Jag håller med dej om vad du skrev på min sida:) Det är tur att ens arbetskamrater är så goa.... Kram Kram till dej och ha en skön lördag...

    SvaraRadera
  3. Mmmm, ser gott ut.
    Avatar var lång men bra tyckte jag. De som har sett båda versionerna säger att 3D är lite överskattat, jag vet inte. Vi såg den i 3D och jag tyckte det var rätt häftigt!
    Ha det bra, kram!

    SvaraRadera
  4. Jaa, vin och godis kan aldrig bli fel. Riktigt längtar till fredag igen :D

    SvaraRadera