torsdag 7 januari 2010

Mot Lund och bio!

Jobb och skola för alla i dag utom Gustav. Det är han inte ett dugg ledsen för. En lagom lång dag för mig också som redan är hemma. Att träffa alla arbetskamrater igen är det roligaste, och få höra vad de hittat på under det långa lovet. Själv hade jag kunnat vara ledig ett par dagar till men det är ju fredag redan i morgon så jag får väl vara nöjd ändå! Gustav har velat att vi skulle iväg och se AVATAR, så det skall vi göra nu i eftermiddag, och jag skall inte säga annat än att jag också är ganska sugen att få se den filmen som man bara hört positivt om.
En liten runda på stan och Mc:donalds besök tror jag också att vi hinner med innan.
Det skall bli riktigt mysigt att bara vara vi två hela eftermiddagen!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Mysigt att bara vara ni två! Hoppas du gillar filmen! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att filmen är bra och att ni får det mysigt. Kramar

    SvaraRadera