onsdag 27 januari 2010

Snabbrapport!

Möte, jobb & snökaos är en snabbsammanfattning på tillvaron just nu.
Äter en tallrik lättfil med apelsin, hackade valnötter och torkade hackade fikon & kanel medans jag sitter här en stund. Sen tänker jag inte röra en fena. Kl.21 är det The real houswives of New jersey. Jag har någon slags hatkärlek till sådana sliskiga program, det är egentligen helt ointressant men jag sitter där ändå och tittar och har svårt att slita mig.
Men just idag är det en perfekt avkoppling att avsluta kvällen med nonsens och trams!

4 kommentarer:

  1. Funderar också på om jag ska sätta mig framför tv:n.
    Klart att du ska blogga! Det är superkul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. vännen min det ser inte gott ut. Du skulle pulsat hit i stället. P hade gjort god älggryta och det serverades vin eftersom det blåste och snöade så hemskt. Härligt med anledningar att bryta ett löfte om en sundare vardag:)

    SvaraRadera
  3. Jag är precis lika dan. Det finns en massa program på TVn som bara är nonsens och trams men ändå sitter man där och tittar. Men sedan jag började blogga är det mest datorn.
    Din måltid ser avservärt godare ut än min - soppa... vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter.
    Kramizar/
    Cina

    SvaraRadera
  4. Jag räcker upp handen till kärlek till sådana program.
    Snygg tallrik. Kram

    SvaraRadera