söndag 10 januari 2010

Söndag!

Här är en som är glad att vi har ved i korgen igen!
Anders tyckte det var töntigt, men jag tyckte det var jätte skönt med mössa i spat i gårkväll när det ven om öronen!

Gustav & Anders stack iväg tidigt i morse på fotbollscup. Denna gången stannar jag hemma.
Det är lite pyssel och fix att stå i och så kan jag ha middagen färdig när de kommer hem.
Jag vaknade i morse igen med huvudvärk. Den försvinner igen efter en stund med ipren, men så här har det varit varje morgon ett bra tag och jag förstår inte varför!
Jag kan inte härleda den till något särskilt, ibland vet man direkt att det är stress och att tempot behöver sänkas. Men jag är inte stressad, jag är väldigt bra på att ta det lugnt!
Sån här värk är fullständigt onödig och ivägen speciellt vissa dagar när den kommit igen framåt eftermiddagen. Jag är inte rädd för att ta medicin men det skall inte behövas varje dag tycker jag! Mmm vi får väl se!

2 kommentarer:

  1. Huvudvärk, usch det är inget roligt!
    Ta hand om dig!
    Kramizar/
    Cina

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper huvudvärken!
    Jag vet också vad jag vill ha för hus, är inne och tittar på nätet. De hus jag vill ha är antingen för dyra eller har helt fel läge. Vårt hus är super, men man får drömma ibland! Kram

    SvaraRadera