onsdag 6 januari 2010

13-dagen!



Så här ser det ut där jag sitter och skriver. Vi har en L-formad hall som rymmer garderober bokhyllor och skrivbord. Lättillgängligt för alla. Även om vi har ett gäng "laptops" i huset så föredrar jag att sitta här. För mig som är en av Sveriges mest otekniska människa är vår stationära dator en dröm. Det tycker andra i huset också så ibland får vi köa! Det är frustrerande när man är bloggsugen!

I dag har jag varit ute en timme med Chelsie, duschat och druckit mitt kaffe. Nu skall jag få upp Gustav så att han hinner piggna till, till eftermiddagens cup!
Spännande, spännande!
Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Likadan dator, likadant tangentbord, hmmm, ni borde köpa magic mouse också! :)
    Jag gillar också den stationära bäst, har den som min. Här finns också en del bärbara men ibland vill alla sitta här, men jag försöker få alla att förstå att det här är min dator. Jag har lyckats sådär... :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint ni har det.

    Ha en underbar dag. Kramar

    SvaraRadera