söndag 31 januari 2010

Lite Afrikansk dans på kvällskvisten!

- vill du hänga med på afrodans?
Ringer Nettan och undrar nu i eftermiddags.
- jajamensan det vill jag.
Barfota dans med mycket höftrörelser till häftiga trummor.
Det är jätteroligt och befriande, det går inte att tänka på något annat än precis det man gör i den stunden. Det är väldigt intensivt på gränsen till svårt men jag blir glad i hela min kropp och glad för att har blivit tänkt på.
Super Nettan & cina, Afrikansk dans på kvällskvisten är helt rätt!

4 kommentarer:

  1. Hur känns det i höfter och midja idag? Kram

    SvaraRadera
  2. Hur häftigt som helst. Det kanske man borde prova en söndag när man annars lätt degar ner sig i soffan:)

    SvaraRadera
  3. Ajjj! Jag har sån fruktansvärd träningsvärk! Det ömmar som ett brett bälte längst hela ländryggen!!
    Ja, man brukar ju inte gå runt och göra höftrullningar precis -
    och det känns idag!!
    Som svar till Petra: Ja, det känns minsann rätt gött i midjan också!

    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  4. Så trevligt, men jag undrar vad Petra undrar? Hur känns det idag? Kram

    SvaraRadera