fredag 22 januari 2010

Award!


Jag fick en award av en bloggvän maisongrey här kommer uppdraget och mina svar:

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Fakta om mig:
1. Tycker inte om när man kallar barn för ungar.
2 .Förutom mina barn är jag mest stolt över mitt dykcert, som jag klarade av i torrdräkt ute på Limhamn i 4 +grader.
3. Flyttade till Kalmar när jag var 18 för att läsa på högskolan.
4. Det första jag köpte när jag flyttade hemifrån var en symaskin, en grön Husqvarna zig-zag.
5. Har svårt för snålhet.
6. Lägger märke till människors händer och ringar före t.ex. ögon.
7. Tjocka rumpor gör sig inget besvär hos mig...



Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Haha, jag ska skicka en bild på min tjocka rumpa till dig! :) hahaha! Nä, skämt åsido, det är alltid kul att få veta lite mer om sina bloggvänner!
    ps Kopiera bilden och lägg in den också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad skoj att du har dykcert. Det har jag också. Vart tog du certet? Hos Aquatica? Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för den!

    Här hittar du muggarna:

    http://hemmabloggaren.blogspot.com/2008/12/lattebaljor.html

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för den! Men jag vet inte vem jag ska skicka den vidare till... Tyvärr!
    Kramizar

    SvaraRadera
  5. Då gör jag så men det får vänta tills imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig.
    Sov gott!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är Divemaster och jag jobbade på PADI tills för 2 årsedan. Tog mitt OW för en herrans massa årsedan. Jag var 24 och har dykt väldigt mycket. ( 40 nu) Sist var i nu i Thailand i november. Försöker göra några dyk per år. Här på västkusten är det bra tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera