söndag 3 januari 2010

Jobb igen!

Då står KESON fint i kylskåpet då!
F.o.m nu är det bara godis på fredagar, och det får väl gälla vinet också!
Knäckebröd, morotsjuice och sallad är det mumsiga som står på menyn nu ett tag framöver.
Lite peppad känner jag mig allt. 4kg. upp känns i byxlinningen så det är bara att bita i det sura och hålla igen på det goda.
Så får vi se hur det står till med abstinensen på fredag.

Det är också dags att jobba igen i morgon. Årets jullov blev inte längre än så. Ställa klockan igen, cykla iväg i det kalla mörka vädret brrr.. Det lockar inte ett enda dugg men så är det!
Nästa ledighet blir till påsk, men som genom ett trollslag är vi säkert snart där!

4 kommentarer:

  1. Har också gått upp 4 kg över julhelgen...
    Jag börjar inte förrän den sjunde, så då börjar allvaret för mig!
    Kan faktiskt tycka att keso känns lite frestande nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Peppar, peppning! Du är inte ensam att känna så. Nu skall julegrisen bli fit igen ( alltså jag) Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa, det känns bra nu när du säger det. Tack!

    SvaraRadera
  4. Vid närmre eftertanke är keso rätt så gott. Kämpa på. Det går fort bort om det har kommti fort dit.
    Kramizar/
    Cina

    SvaraRadera