lördag 30 januari 2010

Alltså, hur blev detta?

Någon i familjen har suttit sönder vårt toalettlock....
Så det blev till att inhandla ett nytt, med självstängande lock så att vi slipper den där smällen som hörs från badrummet emellanåt.
I affären tänkte vi att ett i trä kan ju liva upp vårt vita badrum lite.
När det kom på plats "vetisjutton" om det livar upp eller livar ner!
Jag hade ju bestämt att jag skulle hålla mig till det vita.
-Vad hände?
kanske vänjer jag mig, den blir i alla fall svår att sitta sönder.
(och det var inte jag)

4 kommentarer:

  1. Det var jättefint och bara grejen att det är ljudlöst är ju klockrent. Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker att locket tog upp färgen på golvet vilket jag tycker var snyggt. Men ibland är det ju det där med att hålla sig till det man tänkt som kan hålla i längden!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju bra!
    Vi hade självstängade lock på en toalett och inte på den andra (+att det var i porslin) Ja du kan nog räkna ut hur det gick, man tror att båda är självstängande och bara släppte porslinslocket med följd att det gick i sönder...:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker det ser fint ut! Vi har ett svart, ett sånt hårt stängde som är svinkallt att sätta sig på :)

    SvaraRadera