måndag 17 maj 2010

Tips från god vän!

Tillsvidarebricka med ljus och hjärtan. Får ta och tänka ut något bättre!
Ser ni att solen skiner och att Magnolian syns i fönsterglaset?
Bra ideer skall man spara på.
När vännen Camilla var här för ett tag sedan dryftade jag vårt lilla skåps existens med henne.
Var och hur m.m.
(Varför, undrar maken)

- Ha böcker i det, säger denna kloka kvinna.
- Klart jag ska ha böcker i det!

Nu har det kommit på plats i uterummet. Anders har satt upp det och jag är nöjd.
Han är inte glad i vitrin - värre än jag, men han är glad i att göra mig glad så nu sitter det på plats.
Håll med - visst blev det bra!
Tack för tipset Camilla!

6 kommentarer:

  1. Det blev hur fint och ombonat som helst!// Snäll make du har och bra tipsarvänner;)

    SvaraRadera
  2. Så bra att kunna ha sina böcker i närheten och vet du jag tycker det blev skitsnyggt;-))

    SvaraRadera
  3. Superfint!! Tycker mig känna igen en del bokryggar! ;)
    kram

    SvaraRadera
  4. Det blev ju jättebra! Här kan du arkivera alla våra bokklubbsböcker. Det bästa är ju att skåpet nu är uppe och innehållet kan ju alltid variera. Det sitter ju perfekt just vid läsfåtöljen. Din snygga röda ittalaskål med jordnötter och ett glas rödvin á la Maria Montazami vore ju pricken över iet...

    Stora kramar till dig vännen!
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Haha, vi är visst flera som är i målartagen.
    Är det det fina skåpet ni hade vinglas i uppe i stugan måntro.
    Det blev bra i allafall. Varför inte lägga dit en bok och vips så har du ett litet bibiotek.
    Kramis K

    SvaraRadera
  6. Så fint och jag måste säga att du har en fantastisk smak.
    Kram

    SvaraRadera