fredag 21 maj 2010

Fint med turkost!


Lite prylar till Gustav och lite prylar till mig blev det i dag.
Var ute efter rosa men det blev bra med turkost med.
För fina saker kan jag lida & snåla och bara äta knäckebröd och dricka vatten i en vecka.

Nu blir det ju inte så, men jag vill bara ha sagt att jag skulle kunna!!!

Det lutar åt att öppna Rose´vinet i kväll. Med sol och värme kommer Rose´ det svalkar och smakar sommar. Gustav & Anders är på match i kväll och jag fixar ihop lite och äta till dem när dem kommer hem. Inga andra planer mer finns i dag, förutom att öppna Rose´n då!
Trevlig fredagkväll!



6 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin sida jag hittade här och vilket fint hem ni har! Halkade in här via en annan blogg,kommer inte ihåg vilken =).... nu ska jag läsa vidare här!

    tina

    SvaraRadera
  2. Ja, turkos är fint......MEN saken är den, att ALLT blir ju fint när du tar tag i något!!
    Sim sala bim! Magiska Monica!

    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  3. Tjusigt värre!
    Vilka fina bilder du har tagit.
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Mmm,rosé är verkligen somrigt!
    Jag bara älskar ert uterum, blev perfekt med turkost!
    kram

    SvaraRadera
  5. Så fint med turkost och vitt tillsammans.

    SvaraRadera
  6. Så vackert med turkost och vitt!

    SvaraRadera