torsdag 20 maj 2010

Mitt nya jag!

Mirakelsalvan hjälpte alldeles utmärkt mot mina vissna ögon. Nu har projekt: byta ut allt i toalettskåpet börjat.
Jag har hittat ett märke som skall vara fritt från mineraloljor och syntetiska ingredienser och där innehållet är helt naturligt.
För tillfället är jag beredd att prova det mesta men jag får lugna mig och köpa lite åt gången tror jag. Mascaran, ögonskuggan & kajalen är nr: 1. Sen blev det läppstift, ögongel och en liten rouge. Det blev en anselig summa, men hellre det än att gå och se ut som sjuttio.


4 kommentarer:

  1. Har letat efter detta märke. Var finns det att köpa???Tack

    SvaraRadera
  2. Det låter som en god idé. Smink är ju trots allt färskvara. Hoppas du blir nöjd. jag tycker personligen själv att det är svårt att hitta smink som jag blir nöjd med. Är intresserad av att höra om du blev nöjd.

    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!
    Det finns en butik på orten jag bor, vilket är skönt för då kan jag få personliga råd.
    Om du går in på: www.dermanord.se så kan du handla över nätet också. Själv tycker jag det är bra när det gäller krämer. Det är värre med färg på läppstift eller ögonskugga.
    På nätet står även alla återförsäljare i hela landet så hoppas det finns en butik nära dig.
    Lycka till!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det är bra! Själv har jag inte provat det märket! Du får återkomma! kramar

    SvaraRadera