onsdag 19 maj 2010

Är ni redo?


Om en månad är det dags!
Här har den officiella bröllopschokladen
inhandlats...
Visst är det fantastiskt att den bara finns!?

En av femtielva bröllopsguider har jag också köpt. Nu skall jag läsa allt om Viktoria och Daniels bröllop.
Spekulationerna över brudens klänning är oöndliga och jag är inte sen att hänga på.
Den 19:e juni kommer jag att sitta bänkad och frossa friskt i gästernas snygga klänningar, de vackra blommorna, dukningen - ja, hela paketet.
Hysteriskt?
- tja, det är väl mer att jag tar varje chans i världen att få äta god choklad!

9 kommentarer:

  1. Kommer oxå sitta och titta var så säker! Tycker om vårt kungahus - alternativet med president skulle jag inte gilla;-))

    SvaraRadera
  2. Förstår din entusiasm. Var köper man den chokladen? Vill också ha anledning att nafsa i mig detta goda.

    SvaraRadera
  3. Jag är inte så hysterisk över detta bröllop..... säger jag nu. kommer säkert titta och fälla en tår. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag såg chokladen och stod och vände och vred på den för att ställa tillbaka den i stället igen :-)
    Jag tycker mönstret på pappret är ganska fint. Det finns en uppsjö av saker som man kan handla, fina presentaskar, block mm. Jag tror nog att det kommer bli någon form av ask/askar för mig.

    Det värsta är att jag kan inte se bröllopet för vi är på Mallorca då och det är jag väldigt besviken över men Mallorca är helt OK det med...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Om man vill veta något så kan man fråga dig sedan då? ;)
    kram

    SvaraRadera
  6. SV: Nej, Leila missar jag inte frivilligt. Supergod pannacotta och en annan sorts paj som hon kallade för cobble. Så super smarrigt ut med jordgubbar och rabarber. Kanske till helgen - vi får se!
    Kram
    //Cina

    SvaraRadera
  7. Det är roligt det där med kungabröllopet. Egentligen är man ju inte ett dugg intresserad - fast kanske ändå. Och man kan inte låta bli att läsa och ryckas med.

    SvaraRadera
  8. När vi hade bröllopsdag i lördags, köpte vi en liten kartong med bröllopspraliner.
    (Jättegoda med smak av lingon, blåbär eller hasselnöt.)
    På insidan av asken fanns ett foto på Victoria och Daniel.
    Lite klippa och klistra - och vips så var det nya ansikte på kropparna.
    Tihi-fniss!
    //Nettan

    SvaraRadera
  9. Nettan!
    Kan se makens min när han lyfter på locket och dig bakom, fnissandes!
    ha,ha!
    Bra att den var god, då kan jag ge mig på den asken efteråt för det jag köpte är snart slut...
    Kram på dig Nettan!

    SvaraRadera