söndag 16 maj 2010

Kul dag!

Kul nr 1: Har brett mackor, kokat kaffe och hjälpt till i köket med allehanda fix på vår Tjejcup.

Kul nr 2: Har träffat en härlig bloggvän i verkligheten. Jag misstänkte att vi nog skulle vara på samma ställe samtidigt och det stämde. Klart att vi måste leta upp varandra!
En liten pratstund och hjärtlig kram och jag blir varm långt in i hjärtat av vad bloggvärlen har gett mig. Det är tokroligt!

Kul nr: 3 Kalas för Astrid som blir 6 år.

Kul nr: 4 Oscar är hemma igen. De slutade som fyror i turneringen. Snöpligt 1-1 i bronsmatchen
Det blir straffläggning som de förlorar med 4 - 5!
Han är nöjd ändå, de har spelat jättebra turneringen igenom och att bli 4: or är KANON!

Kul nr: 5 Anders kom precis hem med hämtmat (perfekt) och det är Zlatan på TV.
En allt igenom KUL dag!

7 kommentarer:

  1. Men vilken innehållsrik dag! Själv har jag avslutat eftermiddagen med en underbar naturupplevelse!

    SvaraRadera
  2. Halloj!!
    Hittade hit via Masion Grey bloggen & ville bara säga hej samt vilken trevlig blogg du har!!
    En skön kväll till dig!! / Cilla

    SvaraRadera
  3. Roligt att få träffas i verkligheten.

    Nu måste väl Zlatan få spela i andra halvlek. Kram

    SvaraRadera
  4. SV: Tusen tack för receptet! Tänker verkligen testa, men vill passa på att fråga om det är ok om jag lägger in det i min matblogg (dubbelhakornas välmående) för den skulle passa som handen i handsken där? Självklart vill jag då berätta vem jag hittat receptet hos.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen roligt att få träffa dig i verkligheten! Hoppas vi får tillfälle att träffas en annan gång då vi kan sitta ner i lugn och ro och prata!
    Vad roligt att du gick ut och tittade när M spelade! Såg dig inte men jag hade fokus på planen antar jag!
    många kramar/ Jessica

    SvaraRadera
  6. Kul nr: 6
    Att läsa din blogg.

    Du uttrycker dig på ett så himla härligt vis!
    Finurligt och underhållande!
    Tack för go läsning!

    kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  7. Hej, ja men det låter ju som en bra dag!
    Vad roligt att träffa en bloggvän "på riktigt"! Kommer jag till Skåne så hör jag av mig ;)
    Måste bara tipsa dig om Carin Gerhardsens senaste bok som jag just läst ut (tog 2 dagar...). Tycker det är hennes bästa!

    Hoppas du får en finfin vecka!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera