måndag 10 maj 2010

Problem & lösning!

Den här lille rackaren skall bli lösningen på ALLA mina problem. Den skall trolla bort svullnad och eksem på en vecka!
Som i ett trollslag kommer jag att bli mitt gamla jag igen. Det är i alla fall så jag ser det framför mig. När man inte mår bra blir allting jobbigt och tråkigt, jag blir passiv och orkar ingenting.
När jag känner mig fin igen rullar resten på av sig själv och lusten kommer sakta tillbaka.
Så jag har stora förhoppningar på denna minitub!

Jag är nyss hemkommen från min arbetskamrat Sanna, hon har haft smyckeparty.
Vi har frossat i olika kedjor och häng - kombinationer och jag fick handlat lite grann till otroligt förmånliga priser. Kaffe och go fika innan jag cyklade hem nu på kvällskvisten.
Lagom till att glida ner i soffan och njuta en stund av Maria Montazami på TV:n!
Hon är bara helt underbar!

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas att salvan verkat redan till i morgon bitti!!
    Kul med smyckesparty!
    kram

    SvaraRadera
  2. Här kommer lite extra kraft till dig.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att höra att det är någon mer än jag som gillar Maria Montazami. Visst är hon "litta trög", men ack så godhjärtad och positiv på nåt naivt och härligt vis.
    Mera Montazami!

    Lycka till med den magiska salvan!
    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  4. Ett läkarbesök som förhoppningsvis leder till förbättring förmodar jag!
    Sitter nu här miss i natten i 08-land efter en irl träff med 3 underbara bloggkompisar - detta med bloggerier är en spännande värld vill jag lova;-))
    Sköt om dig vännen!

    SvaraRadera
  5. Skall absolut i den butiken, kram

    SvaraRadera