fredag 28 maj 2010

Fredagmorgon!

Favoritdoften just nu!

Fredagmorgon och jag är helt slut. Skall snart masa mig till jobbet fastän huvud och kropp värker. Det gör den när jag får för mycket omkring mig. Roligt eller inte det kvittar.
Jag vill gå till mitt jobb, jag trivs där och vi fick uppskattning i gårkväll så det räcker ett tag vilket trots allt gör det en aningens lättare.
Det slog bara ner som en blixt i natt när jag låg vaken - längtan efter semestern!
Det är inte jättelångt kvar, man skulle kunna börja räkna ner nu - den börjar om sex veckor!!!
Okej, det var långt kvar. Fan också!

3 kommentarer:

  1. Sex veckor går fort! Fast det känns som en evighet när man verkligen vill ha semester nu!
    Maj och juni är månader som vi är överbokade med fester, studenter, träningar, matcher, uppvisningar, kalas mm.
    Allt är roligt men ibland kan det bara bli för mycket.
    Kram och sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Trösta dig med att jag har längre tid till min semester. Kram

    SvaraRadera
  3. Vill inte säga att sex veckor går fort för det innebär att även semesterveckorna går fort!

    Utan jag vill påstå att du har många och långa dagar framför dig som du ska se till att använda väl - hitta balansen, njut av något varje dag, återhämta kraften på helgen osv. Sen om sex låååånga veckor är du säkert redo för din semester utan att vara som ett "utsketet" plommon (sorry för de hårda orden)! När din semester börjar har jag en låååång vecka kvar innan även jag tar ledigt;-))

    SvaraRadera