söndag 16 maj 2010

Mitt i natten!















Vi har haft en skön eftermiddag och kväll med goda vänner.
Först middag på Glorias i Lund samtidigt som vi tittade på när Chelsea vann FA - cupen. Sen hem till oss där vi fortsatte äta och dricka gott och spela Canasta.
Ett perfekt sätt att tillbringa en lördag på!

Nu skall jag hoppa i säng för tidigt i morgon skall jag skutta upp och hjälpa till på Tjejcupen i fotboll som Gustavs fotbollsförening arrangerar och sen blir det kalas i Lund. Kusin Astrid fyller 6 år.
God natt vänner!

6 kommentarer:

  1. Hej, låter som en mysig kväll! Hoppas det går bra i dag och att ni får bra väder!

    Hur går det med bilköpet? Hade samma "problem" förra året . Jag köpte en Volvo V70 och är såå nöjd! Till och med Ola som gillar tyska bilar ;) gillar den!

    Ha en skön söndag!
    KramJessica

    SvaraRadera
  2. Men vilken underbar sallad det verkar vara! Tycker mig se fikon, pinjenötter och mozzarella - eller vad är det?
    Det är konstigt för när man spelar kort så hoppar klockan plötsligt iväg å så är det midnatt;-))
    Har ingen sol hos mig bara så att du vet!

    SvaraRadera
  3. Kan bara instämma, att då stå som segrare i såväl FA-cupen som Canastan gör inte saken sämre :-).
    Tack för igår.
    Håbbe

    SvaraRadera
  4. Vilekn god sallad. Hoppas att dagen blir bra också. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!
    Då ses vi på tjejcupen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Osch va gott det där ser ut hörrö. Hungrig blir jag...

    Ha det gott!

    SvaraRadera