söndag 18 april 2010

Vi har blivit med skåp!



Då var mitt fina skåp på plats.
Efter att ha finkammat utbudet och fått en del tips på ställen att leta, blev det till slut denna varianten. Väldigt enkelt, inga krusiduller vilket Anders är glad för.
Själv är jag förtjust i att blanda stilar och skulle kunna tänka mig ett i äldre stil men nu när detta kom på plats så är jag supernöjd - det kunde inte bli bättre.
Allt vårt fina porslin får bra plats i det stora "skåpet med glasdörrar"
Inga knoppar har det heller utan en enkel tryckfunktion så glider dörren upp.

Anders har varit med Oscar i Halmstad i dag på första seriematchen mot Astrio. Det blev vinst
med 3-2. En skön debut!
Själv stannade jag hemma och snyggade till i vardagsrummet. Flyttade runt på krukor och ljuslyktor och vips har vi ett nytt rum!
Nytt är kul!

6 kommentarer:

  1. Men så snyggt det blev! Här har vi ett arveskåp som sväljer en hel del och det är skönt att slippa ha allt i köket.
    Om jag kom ut du - vi var ute i nästan två timmar men då gick vi 70 minuter utav tiden resten nyttjades till fotografering;-))

    SvaraRadera
  2. Hej, det blev ju jättebra! Å snygga saker inuti också !

    Titta på film sent på kvällen brukar inte fungera här hemma heller. Har så svårt att hänga med i handlingen när man bara tittar med ett öga ;)

    Här skiner solen, härligt! Dags för en morgonpromenad!

    Må gott
    kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Klockrent! Och jag ser att du har en jäkla massa mateus dessutom. Your'e in heaven.

    SvaraRadera
  4. Så fint skåp!! Skulle jag också behöva + plats att sätta det på. ;)
    Vad kul att killarna vann!
    kram

    SvaraRadera