måndag 5 april 2010

Nytt projekt!

Ljusgrå panel skall bli mörkgrå. Allt enligt Oscars plan på hans nya rum.
Hyllor skall ut (tydligen finns det inga tonåringar som har hyllor på sina rum nuförtiden...) stor byrå inköpt på IKEA skall in, där alla saker skall ligga och inte synas.
Oscar verkar veta hur han vill ha det och vi gör som vi blir tillsagda. Men måla får han hjälpa till med själv denna gången. Så Anders har skruvat ner hyllor, TV & annat och Oscar och jag har målat.
Jag gillar att måla, det är kul att se förändringen och så snabbt allting blir fräscht igen.
Det kommer att ta några dagar att få det färdigt och kanske var det inte så fiffigt att starta upp projektet på annandagpåsks eftermiddag!!!
När jobb, skola och träningar drar igång igen i morgon, men nu blev det så. Vi får ta lite varje dag så blir det nog bra till slut.
Jag tror bestämt att jag tycker det är minst lika roligt som Oscar! hi, hi!


3 kommentarer:

  1. Store grabben röjde ur sitt rum igår innan han åkte tillbaka till Halmstad. Flyttar in i sin första egna lya 1 maj och nu vet vi vad vi ska ta med. Men behöver jag säga att rummet nu ser ut som en katastrof?
    Det är kul nästan jämt;-))

    SvaraRadera
  2. Det är alltid roligt att göra om! :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att han själv vet hur han vill ha det! Resultatet blev ju väldigt snyggt! :)

    SvaraRadera