tisdag 6 april 2010

Vanlig dag igen!

Då hivar vi ut påsken också!
I vanlig ordning har jag gottat mig mer än vad som är bra för mig och det är dags för sundare tag igen. Men det är väl som sig bör, att festa när det är fest och hålla igen när det blir vanlig vardag igen!!!

I dag har min lilla bil fått sommardäck på sig, det låter bra med sommar däck tycker jag.
Nu är det den man går och väntar på!

Annars har jag målat en vända till på Oscars rum och skall bara skjutsa honom till träningen och sen blir det måla igen. Anders har smitit iväg för att titta på MFF så jag får väl klara mig själv en stund.

Till sist: vi har precis fått veta att Gustavs resväska är upphittad i NY. Vilket vi inte trodde, så det är super! De skickar den till Kastrup i natt så att vi kan som de sa hämta den i morgonbitti...
Det känns inte så troligt att vi är så sugna på det. För först slarvar de bort vår väska, en av oss är utan sina kläder o.dyl. under hela vistelsen, i över en vecka (inkl. ett par dagar efter vi kommit hem) får vi inget besked på VAR väskan är, sen skall vi ta oss till Köpenhamn för att hämta väskan själva....
Nä, så tror jag inte det går till. Det känns mer som att det är de som skall leverera väskan till oss! Så fortsättning följer!

5 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att följa fortsättningen med resväskan...
    KRAMAR//
    CINA

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild!
    Blev ni av med väskan på dit vägen? Min svärmor blev det, fick inte väskan förrän ett dygn senare, försäkringsbolaget ersatte detta eftersom de var tvungna att handla nya kläder! De fick 3000-4000 kr!! De fick väskan hemkörd till sig och det fick vi också när den blev försenad på hemresan! Kolla med ert försäkringsbolag och med resebolaget! Tycker inte det är ert ansvar att hämta väskan! Håller tummarna för dig! kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att väskan är på väg hem till rätt ägare.

    Visst är det så att man skall njuta av att äta. Bara man tar tag i det när vardagen kommer. Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig fighting spirit du har! Självklart ska ni ha hem väskan till dörren!
    Gillar godisskålen och det som är där i såklart;-))

    SvaraRadera
  5. SV: Jag lägger en del av maten i frysen så jag kan nog säga att maten räcker i två veckor. De dagar som jag inte lagar från "Linas Matkasse " så har vi något annat, ibland bara stekta hamburgare eller helt enkelt kvällsmat.

    Men det är gott och äta lagad mat varje dag. Man blir lite bortskämd.
    Kram

    SvaraRadera