lördag 3 april 2010

Hopplösa människa!

När jag hängt upp mina klädinköp fint på galgar ser jag plötsligt vilken färglös regnbåge det blev.
Silverpaljetter och en och annan volang lyckades jag få med mig hem men någon färg blev det visst inte.
- säger det någonting om mig eller?
Hoppas inte det.

Vi går här och drar mest, man är lite konstig med tiden.
Gustav sov sexton timmar natten mellan to/fr och skulle kunna sovit vidare om jag inte väckt honom.

Nu tänkte jag passa på att snygga till i några uterkrukor.
Solen skiner och inspiration är på ingång.
I kväll skall vi till vår vän Tina och fira hennes 40 - års dag, så det ser vi fram emot.
Ha en skön Påsk på er!

4 kommentarer:

  1. Du behöver inte färg på kläderna, det räcker med din egen personliga utstrålning tror jag! Kram :)
    Förresten så tycker jag alltid det är snyggt med svart och vitt!

    SvaraRadera
  2. Allt klär en skönhet vet du väl! :)
    Hade du varit snäll så du fick något ägg?

    Vi har också haft äggjakt i trädgården, en kul tradition!
    Här är varmt, 13 grader och sol!

    Nu är vi på väg till mina föräldrar för påskfirande.

    Hoppas ni får en mysig kväll!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Du verkar klä dig så himla fräckt så du skall nog inte vara orolig. Ha en super rolig fest. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja nog var det en Janssons du nosade upp alltid;-))
    Hoppas du haft en trevlig 40-års fest och kanske förgyllt kvällen med något från din nya outfit!

    SvaraRadera