torsdag 29 april 2010

Världens bästa jobb!






Denna arbetsdagen har jag tillbringat på ZOO i Köpenhamn tillsammans med barn & föräldrar!
Efter att ha arbetat med temat: vilda djur föreslog våra föräldrar att vi skulle avsluta alltihop med en resa över bron. Självklart var vi på, min kollega och jag.
Uppdraget fick bli att leta upp och kryssa för de djur som barnen valt som sitt.
Med stora matsäckar, peppade barn och kära föräldrar drog vi iväg i morse. Det började med regn men ganska snart sken det upp och vi har haft en fantastisk dag tillsammans.
Det har letats, kryssats, lekts, ätits, pratats & skrattats!
Just i dag har jag världens bästa jobb!

8 kommentarer:

  1. Säger hej när jag kikar förbi :-)

    SvaraRadera
  2. Men se där så fungerar pedagogik när den är som bäst! Låter som en underbar aktivitet efter ert arbete-♥-

    SvaraRadera
  3. Hej vännen,
    åh flera dagar sen jag bloggade. Har fått en riktig vårförkylning, så jag har varit helt slut i veckan...
    Låter som en jättemysig dag, roligt jobb du har som sagt! Själv har jag gjort ett bokslut och sorterat en massa fakturor :(

    Har du läst ut Gerhardsens böcker? Visst är de bra? Men jag tyckte Mamma,Pappa barn var så obehaglig, hu vilka otäcka människor det finns.

    Hoppas ni får en finfin helg,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Kan inte mer än att hålla med dig! Just sådana här dagar har vi verkligen världens bästa jobb!!!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken rolig dag du måste ha haft! trevlig Valborg. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Trevlig valborg till er allihop.
    Jag har inte glömt din award. Tack snälla, jag ska försöka knåpa ihop ngt i helgen.
    Kramis! Förresten, Ernst bröd vill gärna ha receptet såg supersmaskigt ut.
    Kramis igen:)
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Förstår att du njuter av ditt jobb.

    Hoppas du får en lika härlig dag idag fast utan isbjörnar :D

    SvaraRadera