måndag 19 april 2010

Surprise!

Kort scenarie i gårkväll:

Jag kommer in i vardagsrummet.

Anders: vad har du gjort?
Jag: bloggat.
Gustav: VAD SA DU? (upprört tonfall)
Jag: jag har bloggat!
Gustav: ja,ha. Jag tyckte du sa att du hade joggat...

Det hade varit en chockartad upplevelse för oss alla om jag plötsligt får för mig att börja jogga.
Men man kanske ska ge de en chock endera dan, roligt hade det varit att se deras min när jag verkligen har varit ute och joggat!
Jag får suga på den.
Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Annars kan vi som är emigranter i datavärden ibland chocka ungdomarna med våra data termer;-))

    Men jag har chockat mig själv idag och joggat 14 minuter för mycket - skulle aldrig kunnat tänka mig för fyra veckor sedan!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! :D
    sv: Calvin Klein kostar 1000 kr ca...
    Men visst, sitter den bra och är snygg, får kanske prova den.
    Det är den på bilden!
    kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, minen hade jag gärna sett. Klart att du skall ut och jogga nu då! Kram

    SvaraRadera
  4. Kan väl säga det att joggning aldrig varit min starka sida heller - men jag har en egenskap som är bra att ha nämligen envishet!
    Å nu har jag gett mig sjutton på att jag ska klara följa Topp hälsas kom igång med joggingsförslag för nybörjare! Å jag lovar dig att ingen är mer chockad än jag när jag klarar veckans utmaning;-)) Men det gäller helt klart att hitta en motionsform som passar en för att det ska hålla i längden!

    SvaraRadera
  5. Jag kan se det framför mig!!!
    Men absolut ska du ut i spåret. Mossen är kanon och springa på nu när de har gjort om underlaget och dessutom är där belysning tom klockan tio.
    Way to go girl!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket gott skratt jag fick. Kan riktigt se Gustav framför mig. Jag tänker ibland att jag borde, kanske jag skulle ge dig en utmaning. Får nog suga på det en stund först. Vackert stilrent "skåp med glasdörrar" Tänkte på dig den 11 då min lillebror fyller år samma dag. Grattis i efterskott.
    Kramis:)

    SvaraRadera