måndag 12 april 2010

En glad award!

Titta vad jag fått av min bloggvän Anne-Lie!
En vanlig måndag sådär. Jag skulle bara titta runt en stund hos mina vänner på nätet, så ligger det en award och väntar. Då blir man glad!

Det ingick en liten uppgift. Det var att skriva ner fem saker som gör just mig glad.

1. Min familj och alla mina pojkars glädje.
2. Solen
3. Simma i varmt öppet hav
4. Sitta tillsammans med goda vänner dricka vin, prata, skämta och skratta.
5. Vackra saker. Allt från en liten ljuskopp till en stor möbel. (under förutsättning att alla mina kära har hälsan och mår bra. Annars tappar sakerna snabbt sitt värde)

Det finns nr: 6, 7, 8 o.s.v också men det får bli en annan gång!

Nu vill jag skicka vidare till några som jag tittar in hos nästan dagligen och som blivit kära bekantskaper.
Ni gör mig också glada!

3 kommentarer:

  1. Ja inte är det svårt att hitta 5 saker som gör en glad inte - speciellt inte när man är en glad själ som du;-))

    SvaraRadera
  2. Men herregud vad glad jag blir. Tack så hemskt mycket. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    vad glad jag blir, tack snälla. Ska lista mina "glad-saker" i nästa inlägg!

    Grattis i efterskott! Har knappt bloggat de sista dagarna så jag såg det nu. Hoppas du hade en mysig dag!
    Det är ju inte så kul att bli äldre, men huvudsaken är att man mår bra och lever livet så bra man kan.

    Har varit med Victors klass på utflykt till en bondgård idag. Det är så kul att vara med barnen i skolan ibland. Nu är jag helt slut *skratt*

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera