söndag 25 april 2010

Söndag!

Halv två masade jag mig upp i dag, så kan det bli ibland!
Jag gick direkt ut och la mig i baden/baden med kaffe o tidning. I dag har det varit riktig vårkänning och årets första färg har lagts sig på näsan. Fint!

Nu i kväll fick jag upp ångan lite och har fixat och förberett för mina bokklubbsgäster till i morgon. Det är bråda tider från det jag slutar jobba tills de kommer, men tidsplanen skall nog funka tror jag.

Till kvällsmat blev det årets första korvgrillning den är alltid så god och det var den även ikväll!
Nu skall jag titta igenom mina olästa böcker för att se vilken jag skall välja till i morgon. Det är värdinnans val så det gäller att vara förberedd även där!
Ha en god kväll!

4 kommentarer:

  1. En riktig slappedag då alltså!
    Gott med korv - den ser god ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg ditt tidigare inlägg och gissar att ni hade en hellyckad kväll;-))
    Söndagen verkar ha varit helt okey - gillar speciellt din förflyttning från sängen till solsängen;-))
    Är så nyfiken på vilken bok du kommer välja, räknar med att det inte blir någon hemlighet efter morgondagens möte!

    SvaraRadera
  3. Korvgrillning är aldrig fel. Kram och lycka till imorgon .

    SvaraRadera
  4. Vi grillade också korv i går, gott!
    Få se vad du väljer för bok. Jag blev tipsad om en bok som heter "Vi, de drunknade" som tydligen ska vara väldigt bra.
    kram

    SvaraRadera