lördag 17 april 2010

En lördag utan fotboll!

Den här gamla trotjänaren har fått arbeta i dag med Oscars gardiner. Tung som ett "as" men ack så fint och rakt den syr. Jag byter inte bort den mot något!
Klockan är snart 21.30 och jag väntar på att vi skall sätta på den här filmen.
Det är saker på gång i vardagsrummet.... hoppas kunna visa er i morgon!
Det har tagit lite längre tid än beräknat, stort blev det också. Jag är en aningens nervös, hoppas verkligen det blir bra.
Men nu vill jag bara trycka på START annars tror jag att jag somnar snart!

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig trotjänare du har i din tjänst -♥-
    Hör bara av dig så fixar jag både två och tre flaskor;-))

    SvaraRadera
  2. Vilken fina gammal symaskin. Huvudsaken att den syr bra och att man kan funktionerna på den. Ska bli spännande att se vad det är du har på gång.

    SvaraRadera
  3. Vilken raritet!
    Hoppas filmen var bra.
    Kram

    SvaraRadera
  4. ÅH vilken härlig sysmaskin du har. Var filmen bra?

    SvaraRadera
  5. Vilken fin symaskin du har, förstår att du inte byter bort den!
    Vad tyckte du om filmen?
    kram

    SvaraRadera
  6. Nyfiken på ditt projekt! Får vi veta?
    kram

    SvaraRadera