söndag 11 juli 2010

Stranddag väntar!

Vi planerade och planerade i gårkväll.
Vi kom fram till att jullovet blir ett bra lov men då är det långt bort man får ta sig
för att få den där riktiga värmen.
och då är det ont om "all inclusive"
Attans också!
Spapoolen fick duga som lite avsvalkande i gårkväll så där
avslutade vi kvällen och kom överens om en
återträff på fredag då vi skall boka något av
"långtbortistan" - alternativen.
Spännande!

Just nu står kylväskorna packade och en stranddag nere i Höllviken väntar.
Min första - och jag tänker mig att jag skall sola, bada, läsa,
mumsa på god
fika och sist men inte minst snacka.
Att den fina Höllviken sanden sätter sig överallt stör mig
inte ett dugg - sand är hemma för mig!

4 kommentarer:

  1. Förstår att solsemester inte är det första man tänker på dagar som dessa men oj så skönt när mörkret och kylan kommer!
    Vilka härliga matbilder, känner nog att jag ska gå och stoppa i mig lite frukost snart!
    Ha en härlig dag på stranden!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Men så mycket gott du bjuder på idag! En stranddag låter perfekt - här är det tyvärr en mellandag idag. Mycket hett men vi har ett soldis som ligger tätt över oss.

    SvaraRadera
  3. Jesus vad hungrig jag blev när jag såg dina bilder. Dax att ta fram lunchen tror jag.
    Vad skoj med långresa. Alltid skoj att planera resor.
    Ha det så gott på stranden.

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ha en resa att se fram emot!
    Alldeles nyss drog ett riktigt oväder med åska och regn förbi, så nu tittar solen fram igen...faktiskt lite skönt med regn, luften blev lite friskare.
    Mysigt med en dag vid havet,sommaren är som bäst då!
    Vilka underbara matbilder också...man blir inspirerad att kika in här!!

    Ha det fint på semestern!

    tina =)

    SvaraRadera