måndag 19 juli 2010

Gothia!

Nu sitter två av mina pojkar på invigningen på Ullevi. Det är en pampig tillställning fullt av förväntansfulla ungdomar från hela Världen. Kanske är det inte så kul att vara Göteborgare denna veckan men det är magiskt att vara där som gäst!
Gustav dubblar i år - han är målvakt för 98:orna & back för 97:orna. Det blev vinst i de två öppningsmatcherna i dag. Hoppas det ger självförtroende i ryggen tills i morgon!
På onsdag ringer min väckarklocka 4.15 då kör Oscar och jag upp så vi är där till första matchen kl.8.00 Det längtar jag efter.
Nu skall jag däremot köra in till Lund och hämta Oscar från hans träning sen är det lite TV och sen är det godnatt!

2 kommentarer:

  1. Att få ha upplevt och spelat i Gothia cup några gånger är ett härligt minne. Ett år kom vi tvåa och det var så hafftigt att få spela finalen på Ullevi.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dubbel chans att vinna! Härligt!
    Ha det bäst!
    kram

    SvaraRadera