fredag 23 juli 2010

Ensam!

Jag älskar verkligen att gå och strosa själv - göra saker i min egen takt - läsa,välja vad och när jag skall äta t.ex. Fundera & planera!
Men nu är jag nöjd, nu längtar jag efter att semestra med min man.

Båda lagen åkte ut i gårdagens matcher och så var Gothiasagan slut för denna gången. De kommer dock inte hem förrän i morgon - som två urvridna trasor skulle jag tro. Stackars Anders vet inte vad som väntar, jag har hunnit tänka ut en massa bra förändringar som vi kan göra här hemma och som han behöver hjälpa mig med (eller så vet han det, efter att ha varit gift med mig i en massa år...)


I dag är det varmt men himmeln är gråmulen. Jag skall vara lite aktiv med en del strykning t.ex som verkligen inte gått att få till tidigare i hettan. Handla mat till i morgon, fixa iordning mm.

De här dagarna har jag levt på melon. Jordgubbsälskarna får ursäkta men jag är definitivt en melon-tjej. Melon går att ha till det mesta och det har jag också nu när den är som godast.

Bara i dag kvar - sen är min familj samlad igen - det skall bli skönt!

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att familjen snart är samlade. helfa flocken, det är så det skall vara. Fastän det är väldigt skönt att få några egna dagar själv.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas maken är utvilad med andra ord;-))
    Får nog köpa hem lite melon för det såg riktigt läskande ut! Må gott!

    SvaraRadera
  3. Jag är nog som du, melontjej. Jag brukar få onda blickar när jag säger att jag fort kan tröttna på jordgubbar. Men jag tröttnar aldrig någonsin på melon.

    SvaraRadera
  4. Bäst att hålla sig borta, låter det som.....

    SvaraRadera
  5. Jag väljer också melon om inte jordgubbarna är perfekta! :)
    kram

    SvaraRadera