tisdag 13 juli 2010

Första parkett!

De första dropparna har börjat trilla och jag har hört mullret.
Jag tänker sitta här i dag och
drömma mig bort till Gotland med hjälp av
Marie Ljungstedt.
Samtidigt som jag skall njuta av vädrets skådespel.
Kanske får jag stänga dörren lite längre fram men just nu svalkar det en liten, liten aning och det är riktigt skönt.

Anders jobbar fortfarande, Oscar sover hos sin vän i Lund
och Gustav sover ett bra tag till inne på sitt rum.
Så morgonen är bara min!

7 kommentarer:

  1. Den känslan känner jag igen;-))

    SvaraRadera
  2. Kikar in och spanar in din bloggg.

    Ser supermysigt ut :). Härligt att koppla av med en god bok. kram Linda

    SvaraRadera
  3. Njut på bara! Har inte läst något av Mari Jungstedt än, är de bra, böckerna?
    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar morgon du kommer att få. Skulle ge min högra hand för att få byta med dig.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vi hade vårt skådespel när i natt. Hua mig. Bilden och texten signalerar semester på hög nivå. Njut, njut, njut!!
    Skrev en kommentar igår med men den ville visst inte. Är så avundsjuk på dig som inte har läst Ljungstedt. Jag slukar dem som choklad och längtar ständigt efter en ny.
    Vad gäller foppatofflor så nej tack, men barnen har vars ett par och gillar dem.
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  6. Nu är jag nyfiken, vad tycker du om boken??

    SvaraRadera
  7. Helena!
    Blev snuvad på ovädret i dag - det kom inte mycket mer droppar än de få i morse. Nåja!
    Första boken hann jag i alla fall läsa slut som ju egentligen är den andra i serien. Man blir ju sur på Emma som inte följer sitt hjärta men det kanske ordnar upp sig???
    Verkligen lättläst och hur bra som helst. Nu måste jag bara kolla in hur det går för Inspektor Barnaby sen blir det till att börja på nästa bok!
    Ha det bra!

    SvaraRadera