lördag 17 juli 2010

Då var det klart!

Nyår firar vi i Egypten!
All inclusive!
Att sitta på en semester och planera nästa är ju lite vad det är, stressigt kan man tycka. Men resorna försvinner i ett naffs har vi erfarit tidigare så det är bäst att vara ute i god tid så att man får vad man vill ha. Och nu ligger den där beställd och färdig, nu kan vi gå och småfrysa hela hösten och plötsligt komma på att vi snart skall iväg till värmen igen. Då förvandlar sig småfrysa till småmysa!
Att vi sen äntligen reser med våra vänner igen gör saken ännu bättre!

Tro det eller ej men av detta har jag fått extra energi till att röja här hemma. Misstänker att det tar större delen av dagen. Sen tänker jag ge mig på att baka Ernst grissini och kl. 20.00 skall jag bänka mig framför Sommarkväll. En av Världens vackraste kvinnor Lena Olin är gäst + att jag även gillar Anne Lundberg.
Till sist går Handen som gungar vaggan i kväll kl. 22.00 på kanal 5. Det var länge sen jag såg den så den måste jag bara se igen.
Så ser min lördag ut - hoppas ni också gör saker som ni tänkt er!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att ha detta att se framemot.

    Handen som vaggade var så längesedan jag såg. Den får det nog bli här ikväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att ha något att längta till det är väl det som semester handlar om - det betyder ju inte att du inte kan njuta av den semester du har precis här och nu!
    Två av grabbarna är i stan och där ska de hyra en video - vi har regnväder hos mig;-))

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig nyårs resa att se fram emot! Ha det gott i sommar värmen och njut! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Idag tänker jag ta det lugnt och gå och småpyssla!
    Kanske blir det film i kväll, vem vet?
    Vart åker ni? Hurghada?
    kram

    SvaraRadera