fredag 2 juli 2010

Fredagkväll!










Hur svårt kan det va´att få tre damer att titta in i kameran samtidigt?
Det är midsomarafton och till slut blev det väl okej...

Men i kväll är det en vanlig fredag.
Uruguay - Ghana på TV.
Ett skånskt "dötradet" är passande.
Har varit uppe sen 5.30, det börjar göra sig gällande nu.
Tänker lite på Oscar som jag släppte av i Lund vid tåget tidigare i dag.
Det är beachfotboll i Båstad i helgen och han skall tälta
och spela fotboll med några kompisar.
Härligt sommarväder - det går nog ingen nöd på dem.
Min nöd är sömn - och att Oscar inte är hemma hos oss, men det börjar jag vänja mig vid.
jag är glad att han hittar på roliga saker med sina kompisar.

Det är dags att dra sig till sovrummet för min del
innan jag sitter här och somnar.
Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Japp det stämmer och imorgon är det lördagskväll. -:)

    kram

    SvaraRadera
  2. men först ska vi ha lördagsmorgon;-))

    SvaraRadera
  3. Härligt!! Ha en fin helg!

    tina =)

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!!
    Tycker de säger mer än en "perfekt" bild!
    kram

    SvaraRadera