fredag 9 juli 2010

I kväll...

... känns det ingen skillnad på ute och inne.
Min semester har börjat och det är nästan ofattbart att jag nu är ledig i hela fem veckor. Det kommer att bli mycket slappande, killarna skall spela cuper i Göteborg, Halmstad och Danmark. Vi har bokat fyra dagar i Stockholm, det är ungefär allt. Sen får det ge sig efter hand beroende på hur vindarna vänder.
I kväll åkte vi in till Lund och njöt en god middag på Restaurang Iitalia.
Tre av oss i alla fall, storebror ser vi bara skymten av lite då & då i förbifarten innan han drar iväg någon annanstans.

Som jag gnällde i vintras/våras över det kalla vädret. Nu är belöningen här med nästan tropisk värme. Det är så underbart skönt!
Skål för sommar & semester!

7 kommentarer:

  1. Hej, å vad härligt med semester! Å vilket väder!
    Skönt att ha lite små utflykter planerade, skulle vara jobbigt om hela sommaren var uppbokad.

    Ha det så skönt,
    kram Jessica

    SvaraRadera
  2. har startat min semester jag med - men jag njuter i fyra veckor! Sen kör jag igång igen - men som du vet att den som spar han/hon har;-))
    Skål!

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt med semester...extra mysigt att fira den på restaurang! En vecka kvar tills maken tar semester, sen är det fyra veckors ledighet...ska bli så härligt!

    Ha det fint å kram!

    tina

    SvaraRadera
  4. Äntligen semester och med detta vädret som inledning kan det ju inte bli annat än bra!
    Visst är det härligt med värmen! Jag bara njuter!!
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag höjer glaset för dig och säger: Njut av semestern.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Sv: Nä du, inga flera barn. Claes skulel vilja ha en liten Glenn men jag har sagt stopp :-)

    SvaraRadera
  7. Ha en härlig semester kära kollega!Njut och vila dig ordentligt nu! Kram Malin

    SvaraRadera