lördag 17 juli 2010

Skål för sommarkvällar!

Vi skall snart sätta oss och äta grillad fläskfile, hela familjen är samlad och det gillar jag. Jag har hört att man skall dricka rose med lite apelsinjuice i. Var såklart tvungen att prova.
Mmm, jag gillar det fast att utseendet kanske påminner mer om morotsjuice. Ernst bröd har jag fått till också men jag fick improvisera lite för det fanns ingen Rosmarin i affären, det blev Basilika i stället och jag kan säga att de är försvinnande goda.
Ha en skön sommarkväll!


3 kommentarer:

  1. Vad gott det ser ut. Ha en underbar kväll. Du kommer att följa med till mitt paradis. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser underbart gott ut, måste testas!
    Här har vi ätit gott tillsammans ikväll...saknade mellankillen dock som är i Halmstad. Man njuter när ungdomarna vill vara hemma och äta gott och umgås en stund innan de försvinner på det de har inbokat! Hos oss börjar jag ana hur livet kommer bli framöver, med en på 22 en 20 och en tjej på 18 är det blandade känslor, man är glad att de har ett härligt eget liv,man blandar det lite med separationsångesten man genomgår som förälder och blir glad när de mår bra och skolan/jobb funkar över förväntan....livet är härligt =)!

    Ha en fortsatt fin helg!
    kram/tina

    SvaraRadera
  3. Ojoj, de där bröden ser galet goda ut! Och det säger jag inte bara för att jag lever på soppor nu... jag hade nog tyckt de såg goda ut trots detta. :) Hoppas lördagskvällen blev trevlig och att du är huvudvärksfri idag. Haha!

    SvaraRadera