måndag 21 juni 2010

Vilken kväll!

Skillnaden mellan utomhus & inomhus har inte märkts i kväll.
Tänk om sommaren kan fortsätta så här... mmm
Vi har haft storstädning på jobbet och fått gjort massor - det är så skönt att hjälpas åt.
Det är t.o.m kul att städa då, hur konstigt det än låter!

Vi är inne i midsommarveckan, som vanligt är det osannolikt att den redan är här.
Våran helg börjar redan på torsdag förmiddag då vi skall åka iväg till Österlen och fira födelsedag med övernattning. På midsommarafton är vi sen hos goda vänner och annandag midsommar (om det finns något som heter så) bjuder mamma på lunch på Falsterbo strandbad.
Bara roliga saker alltihopa. En lite fin sommarklänning har jag inhandlat och nu går jag och spetsar på en sjal jag hittat till klänningen som är alldeles för dyr men snygg så det gör ont...
- det onda går väl över tänker jag...
på torsdagmorgon är där en öppning för ett inköp hua, - det är ett svårt beslut!

Nu skall jag sätta mig och heja på Spanien - mina vinnare!

3 kommentarer:

  1. Ont det gör ont det gör ont...
    Självklart ska du shoppa loss;-))

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte heller att det redan är midsommar.

    österlen låter underbart mysigt och visst verkar det bli bra väder.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är kul att städa när man har tid för det, inget konstigt med det inte!
    Om du verkligen vill ha sjalen, köp den! Hur många gånger köper man något billigare och sedan slutar det med att man inte använder det. En dyr sak som man vill ha tror jag att man använder mycket och då blir det ju billigare att använda den om man räknar ut kostnaden för en dag! ( Jo, jag är lite knäpp..;))
    kram

    SvaraRadera