onsdag 16 juni 2010

I dag...

...hinner jag dricka kaffe och njuta av lugnet en stund innan det är dags att bege sig hemifrån. Tittar på morgonnyheterna samtidigt som jag läser tidningen. Vädret ser ut att bli fint, Spanien möter Schweiz i eftermiddag i VM.
Spanien skall "ju" ta hem hela kalaset enligt mina beräkningar - vi har tippat på jobbet och fina priser väntar till den som lyckats tippa rätt.
Brukar aldrig vara med i vinnargänget men kanske i år...
Jobbar gör jag till klockan sex och sen i kväll är det dags för bokklubb så i dag känns som en bra dag!

3 kommentarer:

  1. fnissar lite då jag sitter inne med det osannolika resultatet;-)))
    Men hoppas att bokcirkeln var härlig!

    SvaraRadera
  2. Då får jag ju heja lite extra på Spanien så att du vinner! :)
    Vad mysigt med lite bokprat och annat!
    kram

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag att Spanien vinner så att du vinner.

    SvaraRadera