onsdag 2 juni 2010

2 år!



Vi firar födelsedag i dag med smarrig kladdkaka.
Födelsedagsgrisen eller snarare hunden har fått ett antiskäll - halsband i present.
Så taskiga vi är va?
Men vi måste prova för hon gör oss galna emellanåt med sitt skällande.
Att bilden på paketet också är just en Westie är kanske inte så märkligt egentligen.

Varje gång hon skäller kommer det en dusch upp i nosen på henne - inga stötar eller något annat konstigt fick lillebror försäkra sig om ordentligt först.
På 4-5 dagar skall hon ha fattat galoppen.
Det låter som en dröm som jag nog måste uppleva först innan jag tror på det.

På bilden som jag har henne i famnen är hon fyra veckor och helt bedårande. Det var svårt att lämna henne och vänta i fyra långa veckor till innan vi fick hem henne.

Hon får ett gott ben och tugga på i dag emedan vi slukar kakan. Så lite snälla är vi allt på 2 - års dagen ändå!


6 kommentarer:

  1. Man dör vad söta dom är när de även är små. Bra present tycker jag. Förstår att det kan driva en till vansinne.

    SvaraRadera
  2. Hej Monica
    Hittade hit via en annan blogg och blev så glad /paff när jag såg att det var du!! Min gamla kolelga från Lund
    Hoppas allt är bra med dig
    kram
    Susanne
    www.bambuochbetong.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Men ni är väl hur sköna som helst;-)) Tårta med en liten go vovve på!
    Grattis!!!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh, så gullig hon är.
    Kram
    //Cina

    SvaraRadera
  5. Vi vill så gärna ha en hund, men mannen är allergisk...
    Hon är så söt, Chelsie. Grattis på tvåårsdagen!
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos...klart hon ska grattas på tvåårsdagen! Härlig tårta också =)

    kram

    SvaraRadera