tisdag 29 juni 2010

Provar själv...

Min eftermiddag har varit full av prat och nya lärdomar.
Min läromästare cyklade hem för en stund sen och jag var så klart tvungen att sätta mig här
för att testa om jag klarade fototricken själv på en gång!
Det gick - jag klarade det!
Hurra!
Nu blir det till att testa lite fram och tillbaka ett tag så att
det sitter ordentligt!
Det roliga är när min kära vän påminner mig om en kommentar jag kläckt
ur mig för några år sen som löd:
"jag hatar datorer"
Ja, och nu sitter jag här - så kan det gå!

Trevligt hade vi - det var precis som om vi sågs i går
fastän det gått några år. Så kan det också gå!
Tusen Tack för hjälpen kära du!

3 kommentarer:

  1. Det där går ju riktigt bra!
    Snart är du en riktig datorhaj (eller vad det heter) ! ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint litet collage. Vad duktig och läraktig du är. Får jag fråga vilket program du använder?

    SvaraRadera
  3. Så bra och duktig du är.

    SvaraRadera