måndag 14 juni 2010

Fem favoriter just nu!

Maison grey utmanar med sina fem favoriter just nu. Tänkte att jag skulle berätta mina!

Nr:1 Solen! Varje gång den visar sig kommer energin och kraften som ett trollslag.

Nr: 2 Lavendelns mörklila färg som lyser i alla krukor.

Nr: 3 Små skålar till nötter, tapenade eller annat smått i ljumma sommarfärger

Nr: 4 Dunväst & handskar som tyvärr får vara på varje morgonpromenad men som värmer gott.
Nr:5 Present från jobbet i dag, Full med godsaker som jag skall dyka ner i om en liten stund.

Vilka är era fem favoriter just nu?

3 kommentarer:

  1. Utmaningen blev ännu bättre och mer personlig i din version. Alla dina favoriter skulle definitivt kunna bli favoriter hos mig också. Särskilt lavendeln. Och skålarna. För att inte tala om delikatesserna.

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte din utmaning blev riktigt bra!
    Jag gillar allt men min absoluta favorit är skålarna, de är helt underbara! Var har du hittat dem?
    kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra presentation på dina favoritsaker.

    SvaraRadera