torsdag 17 juni 2010

Har lite att stå i!

Sommaren är räddad. Överst ligger nästa bokklubbsbok. En deckare av en debutant som heter Varg Gyllander. Som vanligt hyllas boken av någon anonym, denna gången på Mariestads Tidning som säger att detta är "en av de bästa böckerna jag läst"
Det skulle vara roligt att veta hur många böcker människan på MT har läst.
För visst står det liknande citat bak på de flesta pocketböcker nuförtiden. Alltid är det någon som tycker boken är toppen och den bästa någonsin, jag blir såklart sugen på att se om det kommer vara den bästa bok som jag själv också läst.
För det mesta blir jag lurad men kanske det stämmer just denna gången!
Nu fattas bara lite ledig tid så att jag kan börja plöja i högen av de här olästa fantastiska böckerna som är de bästa någonsin!

4 kommentarer:

  1. Så härligt med en hög med sommardeckare;-))

    SvaraRadera
  2. Längtar något så fruktansvärt att få ha semster och bara få plöja böcker. Kramar

    SvaraRadera
  3. Båda böckerna av Katarina Wennstam har jag läst, de var bra. De andra är för mig nya titlar. Tack, tack!!!!
    När börjar semestern och vad står på agendan förutom böcker
    Kramis Kristina:)

    SvaraRadera
  4. Har liksom kommit ifrån det där med att LÄSA böcker men en och annan ljudbok blir det på väg till/från jobbet. Najs.

    SvaraRadera