måndag 28 juni 2010

Var är Ernst?

När de flesta slutar sina jobb en sådan här dag - vill man bara UT!
Själv vill jag bara gå IN!
Svalka mig en stund och slappa efter en hel lång dag ute i solen.
I dag hade jag en bra anledning att gå in för jag skulle baka en kaka till morgondagens eftermiddagsgäst. Hon skall hjälpa mig fixa till det med bilder på bloggen och vi skall fika och prata.
Det ser jag jättemycket fram emot!

Jag börjar längta efter Ernst också och hans överentusiastiska glädje över en liten sten eller syran i en citron.
När han kör i gång så är det sommar på riktigt!
Sommaren verkar vara här på riktigt men var är Ernst?

5 kommentarer:

  1. Åh vad spännande att få se hur det kommer att se ut på bloggen snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Du går verkligen in för det här med fotografering! Superkul! Det ska bli spännande och se hur det kommer bli i framtiden.

    Jag längtar också efter Ernst. Men imorgon börjar Allsång på Skansen. Det kan kanske bli en liten paus från fotbollen, vem vet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ops!
    känner hur din blogg vilar på mina axlar......... skämt och sido. Det ska bli mysigt att träffas, känns som om det var en evighet sedan.
    Kram Kristina:)

    SvaraRadera
  4. Ha det så trevligt, ser ju vem som ska komma så ni får det hur mysigt som helst! :)
    Ärligt talat kan jag vara utan Ernst... :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag längtar också efter Ernst!

    SvaraRadera