lördag 19 juni 2010

Nu är jag redo!


Här skall firas bröllop i dag om än än hemma i soffan. Det får duga, jag tror man ser bäst därifrån även om det vore häftigt att vara i Stockholm i dag!
Lillasyster och systerdöttrar kommer hit och gör mig sällskap eftersom pojkarna tycker det mest är trams! Men det tycker inte jag. Det skall bli jättekul att titta på alla fina klänningar och annat tjusigt, blommor t.ex.
Sen äter vi middag tillsammans allihopa i kväll, ingen bröllopsmiddag dock - det blir grillspett med goda tillbehör - inte tjusigare än så!
Ser fram emot en bit av tårtan också hoppas den är lika god som den ser ut!
Trevlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Ska snart vässa armbågarna och byta kanal från Holland-Japan till bröllopsyran;-))

    SvaraRadera
  2. Jag såg bröllopet och det trodde jag inte att jag skulle göra. Så fina tillsammans de är. Ha en bra lördagskväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas tårtan var lika god som den ser ut att vara!
    kram

    SvaraRadera