måndag 7 december 2009

Stjärnor!

Nyss hemkommen från årets sista kvällsmöte. Cyklar förbi alla hus med fina stjärnor i fönstren och tänker att så gott jag har det. Lite hängig visst, men jag är lyckligt lottad. jag har en fin familj, två underbara "pågar" en härlig man och ett fint hem. Jag har ett arbete med arbetskamrater jag gillar, kompisar och goda vänner!
Herregud vad gnäller jag för?
Visst är det mörkt ute, idag värre än någonsin. Det kommer knappast som en överraskning, det är likadant varje år! Ja, det bara slog mig på min lilla cykelfärd att även detta är livet!
Mörkt eller inte, syns inte stjärnorna på himmelen så är det i alla fall fint att se de i alla fönstren!
Sköt om er!

2 kommentarer:

  1. Visst måste man ibland stanna upp och tänka till för att egentligen uppskatta det man har. Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Kram till goa dig! Ibland behövs bara en liten cykelfärd :)

    SvaraRadera