fredag 18 december 2009

Jullov!

Nyss hemkommen från jobbet. Kan tro att alla barn älskar detta vädret. Det har åkts pulka för glatta livet hela förmiddagen!
Jag bjöd mina goa kollegor på lite julfika på rasten, glögg och tårta med frukt och nötter b.la. De andra skall jobba några dagar till men mitt jullov börjar i dag. (hurra, hurra, hurra)
Det är packning som gäller och sen måste jag ha några timmar för mig själv i badrummet med hårkur, scrubbning, fila fötter och annat så att man blir riktigt julafin!
Sen tänkte jag hålla lite kväll, god middag, något i glaset också var det visst lite Ernst på TV:n också!
Ha en skön fredag!

5 kommentarer:

  1. Nice låter det att få gå på ledighet. Kommer vi få fälja med på resan eller är det bloggpaus? Ha en underbar fredag. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det nu så mysigt och julfikan var jätte snmarrig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön fredag, tror faktiskt också att jag ska göra mig lite julfin! :)
    Är det i morgon ni åker? Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för en supergod julfika:)Verkligen fint fixat... Du e också GO:) Ha en skön kväll och en super härlig resa Kramar till dej

    SvaraRadera
  5. så mysigt med julfika och lite hemmaspa ;)
    ha en fin helg!

    SvaraRadera