måndag 14 december 2009

Snygg i hjälm?

Tänkte hyra skidhjälm, men så såg jag den här igår när vi var och julhandlade. Röd och snygg (om nu en hjälm kan vara snygg) så det blev ett köp. Den matchar min nya skidjacka dessutom.
I bland bryr jag mig inte ett skvatt om hur jag ser ut och ibland är det superkänsligt.
Frågan är om man någonsin kan känna sig snygg i hjälm?
Detta är förmodligen ett tillfälle där det får kvitta, för alla skall ha hjälm har vi bestämt, ung eller gammal!
Hur jag än ser ut, kommer jag i alla fall att synas bra i min nya röda fina hjälm!

3 kommentarer:

  1. Du är jättefin och klok! Jag och maken köpte skidhjälm i fjol, inte bara är man snygg ;) den är varm och skön att åka i tycker jag och det viktigaste av allt, ett bra skydd! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg!
    Här kommer jag att kika in flera gånger.

    Ang. hjälmen sedan så är den kanske inte den snyggaste accessoaren men ack så viktig. Du är klok som investerar i en!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Absolut att du skall ha hjälm och ett extra pluss är att du är snygg i den också. kram

    SvaraRadera