fredag 4 december 2009

Mot fredagsmys!

Ett av dagens inköp! En klänning till en som snart är 6 år och en klänning till en som snart är 8 år, som är ur sin rosa period! Hoppas de faller flickorna i smaken!
(fick tips om name it, men den affären finns inte i Lund tyvärr)
Jag fick handlat en hel del till alla mina pojkar också. Det kändes som om pengarna bara rann genom fingrarna. Men nu har jag börjat beta av från deras små önskelistor och det känns skönt! Önskelistorna i år är inte långa men de är dyra.
(inte listorna då utan önskemålen)

Kvällen närmar sig, hela familjen är hemma. Vi skall snart börja med middagagen: moussaka som jag älskar.
Sen skall jag ha ett halvt öga på idol och ett halvt öga på "på spåret" som ju börjar i dag i ny tappning.
Jajamensan, så gamla är vi, att vi tycker det är kul!
Mmmm, mot fredagsmys!


1 kommentar:

  1. Fina klänningar! Den lila och svarta har jag köpt till min yngsta dotter, den är superfin! Flickorna blir säkert glada för dem! Ska själv ha en lugn myskväll men mina flickor, mannen är ute på vift! :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera