tisdag 2 mars 2010

Snabba cash!

Sju stycken var vi i biosalongen kl. 21.20 när filmen började i gårkväll.
Jag gillade filmen och trots den sena timmen hade man inte en chans att nicka till.
Sen var ju storyn i vanlig ordning långt ifrån boken, man får nog se det som två helt olika berättelser helt enkelt.
I bilen på väg hem var jag rätt omskakad, han spelar så otroligt bra Joel Kinnaman. Det var länge sedan jag blev så tagen av en skådespelare.
Så har ni inte sett den än (vilket antalet i biosalongen nog säger att ni har) så gör det!

4 kommentarer:

  1. Har faktiskt inte sett den än! Roligt när det är en bra film och skönt att det inte var så mycket folk på biografen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Skall nog ta och se den när den kommer ut på dvd. Jag tyckte boken var otroligt bra och är lite rädd att jag blir besviken på filmen. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej, visst är han bra Joel Kinnaman! Å snygg :)
    Har du sett filmerna om Johan Falk? Där är han också jättebra!
    Tycker som du att filmen är väldigt olik boken.

    Må gott
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att filmen var bra. Jag har funderat på att kolla på denna men det blir förmodligen på TV med vår nya hemmabio. Kan kanske bli lite bio effekt trots allt?
    Kram

    PS. Vi ses imorgon...

    SvaraRadera