fredag 5 mars 2010

Vilda fredagstankar!

I kväll är jag ensam hemma, då är det ingen ordning på mig. Kvällens middagsmeny består av ostbågar och vitt vin, ja det säger jag utan att skämmas.
Jag ställde mig helt enkelt frågan: vad är jag sugen på?
På det svarade jag just: ostbågar och vitt vin!
Så praktiskt tänkte jag, ingen matlagning, inte mycket disk & mer tid för annat!

Anders & Gustav är på fotbollscup, Oscar övernattar hos sin vän i Lund. Själv slutade jag sent i dag, jag tog en lång runda med Chelsie, "lagade middag" (dvs. hällde upp ostbågarna i en skål, tillika vinet) och nu sitter jag här en stund.
Jag har också haft en provning av kläder till i morgon kväll. Jag har en stass för om jag känner mig smal och en stass om jag inte känner mig smal....
Det kan bli spännande med tanke på ostbågarnas snabba försvinnande i skålen.
Hoppas ni får en sån härlig fredagkväll som ni önskar!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Det tycker jag du gör rätt i. Njut nu av "middagen" och ensamheten. Kram

    SvaraRadera
  2. Det bästa med att vara själv hemma, man tar precis det man har lust med!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en perfekt fredagskvällsmiddag för en kvinna;-))Hoppas nu att du får en härlig fest ikväll oavsett vilken klänning du väljer-♥-

    SvaraRadera
  4. Låter som en utsökt middag:) Hoppas att du hade en skön kväll och att din kväll blir trevlig och rolig:) Kram Kram

    SvaraRadera