lördag 13 mars 2010

Toppenlördag!


Fortfarande sover hela huset utom jag som varit vaken sen kl. sex!
Rätt onödigt att vakna så tidigt, jag borde somnat om men den talangen har inte jag. Sen tycker jag det är rätt skönt att gå och skrota själv en stund innan resten av familjen bullrar upp!
En dusch och en timmes promenad med Chelsie och sen var klockan inte mer än kvart i åtta.
Kaffe, macka och Sydsvenska dagbladet och nu sitter jag här. Detta är en drömmorgon för mig, nu är jag redo för dagens strapatser.
Gustav har match i Svedala som jag tänkte titta på, det blir lite fix & don och sen kör vi till Malmö ikväll till våra goda vänner Peter & Helena.
Så det här blir en toppenlördag!

4 kommentarer:

  1. Låter som en mysig dag! Själv tänkte jag gå ut i trädgården. Jag är lite mer svårstartad än du, har precis ätit frukost... :)
    Vad är det för fint bord ni har? Är på jakt efter ett nytt matbord!
    kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt, mysigt! Jag har precis avslutat frukosten och är på väg att ge mig i kast med dagens matlagning inför gästerna ikväll. Ha en mysig lördag. Sugen på Afro imorgon?
    Kram Cina

    SvaraRadera
  3. Vill du skicka fler bilder!?
    Då hade jag blivit glad!
    Vi ska ha det i köket, så det kanske funkar!
    Min mejladress finns på bloggen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt det låter men här vaknar båda barnen runt sex så det blir inget härligt morgonmys för sig själv här inte :D

    SvaraRadera