onsdag 10 mars 2010

Rapport från sjukstugan!

Host, host!
Ipren är en gudagåva till mänskligheten helt klart. Så länge den verkar mår jag helt okej och känner att nu är jag snart tillbaka på banan igen. Men det har känts direkt när den slutat verka, då har jag fått en "box" i skallen och det går inte att svälja!
Jag har känt mig som kråkan i "Mamma Mu" & kraxat på alla i min närhet. I dag är rösten tillbaka och förhoppningsvis kan jag gå till jobbet i morgon igen för nu tycker jag att det kan vara nog.
Vi har bokklubbsmöte i kväll och det vill jag gärna vara med på också, men det blir väl tveksamt kan jag tro. Attans också!

I morse säger Anders: "det är ju fasen vad du snarkar" sen tar det en stund, så säger han: "det gör ont i halsen när jag sväljer"
-Men gissa!

5 kommentarer:

  1. Din stackare. Det är inte kul att vara sjuk, se nu till att vila ut och bli helt frisk innan du kommer. Här är så lugnt så, för en gång skull har barnens och personalens frånvaro gått hand i hand.
    Fast vi som är här saknar dig! Barnen frågar, kommer inte Monica snart, de är inte riktigt vana vid att du är hemma och sjuk.
    Saknar dig!!!/Helena & Lakritsbåtarna

    SvaraRadera
  2. Helena!
    Hej på er, jag saknar er också. Skönt att höra att det är lugnt.
    Den är lite lurig den här "förkylningen" eller vad det är jag drabbats av för jag mår ömsom bra och ömsom dåligt.
    Men jag kommer i morgon för nu får det vara nock!
    Hälsa alla goa barn kram Monica

    SvaraRadera
  3. Stackars stackars! Hoppas du piggnar till snart.

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen! Hoppas inte maken blir sjuk!
    kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du snart blir bättre. Krya på dig kramar

    SvaraRadera